مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد گفت: اعتمادسازی در جامعه از مهمترین برنامه های این نهاد است.

 "محمد اکبری" به عنوان سخنران قبل از خطبه های نمازجمعه در جمع نمازگزاران ضمن بیان این مطلب افزود: توسعه و ترویج فرهنگ انفاق و توانمندی فکری و عملی مددجویان تحت حمایت از رسالت های مهم این نهاد در دهه چهارم انقلاب است .

وی با اشاره به اجرایی شدن سند کاهش فقر در استان اظهار داشت: این سند به منظور هم افزایی و همکاری همه دستگاه های اجرایی استان در جهت رسیدگی بهتر به محرومان و نیازمندان جامعه در حال اجرا است.

اکبری ضمن تبریک میلاد امام حسن مجتبی(ع) به برنامه های این نهاد در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: در رمضان سال 1390 خیرین و نیکوکاران یزدی با شرکت در طرح های مختلف بیش از 20 میلیارد ریال به نیازمندان کمک کردند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان یزد با بیان اینکه از 15 تا 21 ماه مبارک به عنوان هفته اکرام و اطعام نیازمندان ایتام نامگذاری شده است افزود: مردم خیر و نوعدوست استان می توانند برای حمایت از ایتام و گستراندن سفره های افطاری جهت نیازمندان به پایگاه های کمیته امداد امام خمینی(ره) در سراسر استان مراجعه نمایند.

"محمد اکبری" همچنین از برپایی نمایشگاه توانمندی های مددجویان خبر داد و اظهار داشت: در این نمایشگاه مددجویان تحت حمایت محصولات خودکفایی خود را در 30 غرفه عرضه کردند.

نمایشگاه توانمندی های مددجویان از 13 تا پایان ماه مبارک رمضان برای بازدید علاقمندان دایر است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا